niedziela, czerwca 24, 2007

I'll only fly away

Wakacje.
Ale jakoś wolności nie czuje...

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

profeska;)

urbanpl pisze...

Jak zwykle Karina wykazała się swoimi zdolnościami motoryczno-artystycznymi i zrobiła świetną fotkę! Tak trzymaj!

Kaśka pisze...

a ja zaczynam powoli czuć ze są wakacje :D:D:D:D jak zwykle swietka fotka

Anonimowy pisze...

Ja też nie czuje , choć zaczynam czuć rytm , być możę dlatego że wydaje mi sie że wponiedziałek znó pujde do szkoły , dlatego bo to weakend , i tak jakoś dziwie ...

Anonimowy pisze...

nooo profesjonalnie na maxa; ) ladnie...i ja tez nie czuje tej wolnsci, ale zaczyna byc lepiej ;)

Anonimowy pisze...

pawiana piorooo?:D Spoko fotka... bywaly lepsze :)

islabonita pisze...

Omg ta fotka jest świetna! Naprawde. wymiatasz :D
Wpadnij też do mnie, w koncu cos wrzuciłam nowego :P

Anonimowy pisze...

tia Kanikuly:P:P:P:P:P:P
tzw Wakacje ale tez jakos nie czuje sie wolna .... Fajna foteczka ;)
Choc nie lubie pawi bo ponoc one przynosza nie szczescie ale fotka sama w sobie dobra;)

Anonimowy pisze...

hmm..ladna focia, ale wydaje mi sie ze bywały lepsze::*

Anonimowy pisze...

a to ja cie pociesze:)

wolnosci to nie poczujesz nawet po 18tce, nawet po liceum, dalej to jeszcze nie wiem, ale pewnie tez nie poczujesz;p

ale bylo cos takiego hillsonga "i`m free"..:)