niedziela, grudnia 07, 2008

COMA


"Kobieta nie rodzi się kobietą. Nie staje się nią też w momencie, gdy poślubia mężczyznę, rodzi dziecko i zabiera się za pranie brudnej bielizny, ani nawet wtedy, gdy przyłącza się do ruchu na rzecz wyzwolenia kobiet. Kobieta jest kobietą jedynie wtedy, gdy stanie się tym, kim Bóg chce żeby była."

Kenneth G. Smith



Po koncercie: Lekko zgwałcona moralnie, poobijana i obolała (mój kark...xp)
Come się czuje... nieopisany klimat. Choć czasem ludzie przeginali.... ale dało się wytrzymać.
No i Roguc:D
Jeśli miałabym iść drugi raz, to tylko w glanach, żeby przeżyć, tylko z aparatem, żeby zrobić zdjęcia (genialne światło było) i żeby usłyszeć Lśnienie, bo nie zagrali, a na to najbardziej czekałam...


Niczego nie będzie żal...

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zdjecie mi sie b.podoba. I cytat.
A czemu zgwalcona moralnie?
kasza

Pakcia pisze...

bo ludzie zachowywali się jak zwierzęta...

Kazziz pisze...

nie widziałaś koncertów Dezertera. :D

Kaśka pisze...

jak byś tam miała aparat to niewiele by z niego zostało... dostałby glanem albo dredem ^^

Kazziz pisze...

na gorszych koncertach miałem aparat i dało się żyć ;D

Anonimowy pisze...

Rogucki to straszny zbok. Też go lubiłam do czasu, kiedy spotkany na imprezie w klubie i najwyraźniej zdający sobie sprawę z wrażenia, jakie wywiera na przeciętną kobietę- zaproponował mi i mojej koleżance "pójście do nich do hotelu". I to w drugim zdaniu jakie wypowiedział.
Od tej pory nie słucham Comy.
Ale polecam, dopóki go nie spotkasz :P

PS. Jak zwykle, kiedy tu wejdę, jestem oczarowana zdjęciami. Cudo :)
Dagmara

Pakcia pisze...

O Roguckim słyszałam wiele rzeczy i szczerze nie trudno mi jest w nie uwierzyć;) ale mimo to Coma jest i będzie jednym z moich ulubionych zespołów, szczególnie ich pierwsza płyta ^^

Dziękuje, Dagmaro:*

Anonimowy pisze...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

Anonimowy pisze...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

Anonimowy pisze...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
landing net