środa, sierpnia 15, 2007

Auto

Portret.
Chętniej robiłabym zdjęcia komuś innemu niż sobie...
Jak ktoś chce to ja z przyjemnością sie tego podejmę:)
Na razie nikogo jak widać takiego nie znalazłam.

I tak po porstu dwa cytaty, które dużo dla mnie znaczą:

"The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall."
Vince Lombardi

"I got no money
I got no shoes
I got no troubles
cause I got Jesus
yeach I got Jesus
I'm gonna tell you something
He's my whole world (...)"
New life'm

6 komentarzy:

Kaśka pisze...

wyglądasz na tym zdjęciu jak byś miała co najmniej ze 30 lat... :D

Pakcia pisze...

A ja myślałam to zdjęcie dołączyć do zgłoszenia o przyjęcie do domu spokojnej starości;P

islabonita pisze...

hah no wiesz jeszcvze kilka lat sie musisz pomęczyć. No ale faktycznie wyglądasz jak nie ty:P

Anonimowy pisze...

bardzo ładne zdjęcie:p

Anonimowy pisze...

STARA! Haha xP

Anonimowy pisze...

nooo, a nie mowilem, ze nie wygladasz na swoje lata?! ;ppppp
nie tylko nie wygladasz na swoje lata...;p


nooo,, znam tego DJ`a :] vince lambordini czesto lubi tak cos madrze powiedizec;];p