piątek, sierpnia 24, 2007

Every New Day

Kolejne baaardzo miło spędzone popołudnie ^^


9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hie hie xP Zaaaacne :D

Anonimowy pisze...

Oll super foteczki!!! WOW super ty magda umiesz robi takie oftki ze az mi ciarki przechodza (pozytwnie oczywiscie) Zglaszam sie na sesje :p:D POzdro :*

Anonimowy pisze...

ale zrobilem gangsterska minę xD Gangsta bronx xD

Anonimowy pisze...

super zdjęcia i kozia i grzyb wyszli świetnie:)

Anonimowy pisze...

czemu ja zawsze tak tragcznie wychodze ???? :D szkoda ze te najfajniejsze sie rozmazały :D te grzyba fotki sa fajne

islabonita pisze...

No ładnie... koniec wakacji sie zbliza ojoj:D Ciekawe ile Kozia dostaje za sesje bo widze ze to u ciebie już stała modelka:D A kolegi nie znam ale fotki super.

Pakcia pisze...

Ile dostaje??:P To mi powinni płacić;P:D

Kaśka pisze...

no cóż... :D zajebiste... mi tak portrety dobrze nie wychodzą bo nie mam cierpliwości :D:D:D a ty jak wiedze masz jej dużo :D podziel sie! :PP

Anonimowy pisze...

Najfajniej bylo jak chcialem sie napic podpalki do ogniska xD