sobota, września 15, 2007

Prawie jak Santana;P






Czyli mój braciszek i jego gitara ^^


This life, not like you wanted it

His eyes, I can see again, I need you here
In your mind, nobody's listening
It's alright, not to feel again, just breathe again

Time after time, I walk the fine line
Something keeps bringing me back
Time after time, I'm going in blind
I don't know which way I need to go

Feels like your world is caving in
And I cry, failing to understand, I wish I can
It's alright, if you're listening
In His eyes you can live again, free within

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:)yyyyyyy Nie wiem co pisac ....
Spox....Foteczki :)

Pozdro for you:*

Anonimowy pisze...

fajna gitarra x)

Anonimowy pisze...

ojj ciemno tu strasznie:D zielony był lepszy, a forki spoko:)

Kaśka pisze...

wow... bardzo fajne foteczki (jak zwykle)

urbanpl pisze...

Hmmmm... Kogoś mi przypomina... Tylko zielonego pojęcia nie mam kogo...

Anonimowy pisze...

Powiem tam gitara to moja miłośi wielka więc każda gitara dla mnie jest bossska:D foteczki super:D :*

Anonimowy pisze...

sa fajniejsze instrumenciki... xD ;pp