niedziela, września 02, 2007

Reverse


Zamiana ról... dzięki Wika:*
Ale wole stać za obiektywem:P Zdecydowanie:)
Zdjęcie mam nadzieje wygląda naturalnie (nie patrząc na mnie;D) bo nic w nim nie zmieniałam



So think clear
Remember all that has
Brought us here to stay
And don't fear
The face of change it will heal
And help deal with the pain

I open my eyes today

This is for the broken hearted
This is for the pain that's started
I know with the waters parted
You'll see we will be at peace
At peace

Submersed

Jejku, jaki koleś ma głos^^

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

super zdjątko... takie natuuraaaalne:*

Kaśka pisze...

szczerze mówiąc ja też wole być po drugiej stronie aparatu :D a co do zdjęcia to zajefajne bo jest naturalne ... a według mnie takie są najlepsze

Anonimowy pisze...

heheh;) i co ja mam tu mówić... ładna fotka bo ladna osoba na niej:*


ps. prześlij mi jeszcze moje zdjęcia... te co robiłyśmy na początku ogniska:*

islabonita pisze...

świetnie wyszłaś :))