piątek, kwietnia 18, 2008

Beciol^_^

Becia: Ale Madzia, nie będziesz mi robić zdjęć, prawda??
Ja: Tak, tak, oczywiście ^^
zdjecia typu: "Co tu się ku*wa dzieje?" xD

Ratunku, niech mnie ktoś stąd zabierze!!:P Czyli pierwszy kontakt (naoczny) Beci z samolotem^^



Tu wiadomo GDZIE Becia mnie ma...;D


Taa... xD

Przemiłe popołudnie na łonie natury^^
Było prześmiesznie, dziękuję Ci Beciu że ze mną wytrzymałaś;*


Nie ma to jak usłyszeć Alter Bridge w radiu o 8:00 rano:]

I WANT TO RISE TODAY AND CHANGE THIS WORLD

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetne, hehe Betka dobre miny :D Bulwers na pierwszym mnie rozwalił ;D Albo to z samolotem ;) Pozdrawiam autorke i modelke :D (Ah te strgany na Allegro...)

-Anka

Anonimowy pisze...

no to ja bede nie orginalny - standard.
pakciu, nie azaskoczylas nas niczym nowym ;p znowu fajne fotkii ;pp
gratki :)

ps. bardziej do mnie przemawiaja odcienie czarno-bialosci i tym podobne:)))

-wiesz KTo...;C ;p

Anonimowy pisze...

nie wiem kto to :D ale chyba ma stalowe nerwy do ciebie :D
nie no pakciu żartuje :)
ksiądz nam powiedział ( on jest dziwny ) ze jak sie swojego talentu nie doskonali to on prędzej czy pozniej sie zmarnuje . To chyba jedyne słowa które powiedział dobrze . Więc Pakerówko droga nieodkładaj aparatu :D

aziala

Anonimowy pisze...

fajne fotki;)

no i powodzenia (wiesz kiedy)

Anonimowy pisze...

łał jestem pod wrażeniem :d świetne fotki :D

kaśka k

Anonimowy pisze...

O nie ! Zrobiłaś too ;P ! Nie no modelkę miałaś zajebistą xD foty są boskie, jak Ty to robisz ?! Kurde daj mi jakiś swoj talent coo:D ?
Całuje mocnooo:***
Było suuper,dzięki wielke za wszystkooo :* :)
Beciol

Anonimowy pisze...

sliczne ;*

Kazziz pisze...

ej, wszystkie są fajne!

Kazziz pisze...

szóste jest imo the best.