środa, kwietnia 09, 2008

We could be so much more than we are...

Drawing...
czyli co robiłam przez ostatnie pare miesięcy ^^



My music set me free...
Wiele rzeczy działo się przez ten czas.
Nawet pisać zaczęłam:D i dziękuję wszystkim, którzy przeczytali moje opowiadanie, może niebawem je tu zamieszczę.

Druga płyta Alter Bridge!! Normalnie oszalałam;P
The best:
One by One
http://pl.youtube.com/watch?v=8rafTabdvvw
Watch Over You (w radiu leci z jakąś babką... ale też fajne;])
http://pl.youtube.com/watch?v=ikta71ugnco
Hallelujah w wykonaniu Myles'a - dla mnie najlepszy wokal na świecie^^
http://pl.youtube.com/watch?v=bQ5WTEb4AaQ&feature=related

Za niedługo wystawa moich rysunków w szkole.

WE COULD BE SO MUCH MORE THAN WE ARE

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super Rysunki !! Pozyczysz mi jakis na zakonczenie roku ?? Bo chce 6 z palstykli :P

Anonimowy pisze...

OMG!!! Magda oszałałam ale piekne !!!
Szacunek !!! Narysujesz cos dla mnie kiedyś ?!
Są wow brak mi słów by opisac jakie są!!!
no szacunek !!!

Pozdor I Rysuj dalej !! :*****

islabonita pisze...

.......
Zabrakło mi słow.
Naprawde ty to narysowalas??
Ja pikole, nie wiem co napisac, jestem POD WRAZENIEM. Malo ze piękne. Jedne z najlepszych powiedzmy rzeczy na tym blogu. Oby tak dalej..
Osobiście jestem za rysunkami numer 2 3 oraz ostatnim :D Wszystkie są nastrojowe, ale te wbiły mnie w podłogę. SchochinG ;D
Aha i mysle, że powinnaś robić więcej kolorowych rzeczy bo ci swietnie wychodzą! (pewnie trudniejsze ;P)

Anonimowy pisze...

bardzo ładne

Anonimowy pisze...

ładne rysunki, ale spróbuj coś narysować mniej realistycznie, bardziej malarsko-od siebie...widać, że nie marnujesz czasu wolnego w przeciwieństwie do mnie:P

Anonimowy pisze...

Rysunek 6 ... cos genialnego :))
Naprawde super! Bez jaj...
Napewno bedziesz z tego kase trzepac... ale mam pytanie.
Jezeli Delcia sie zgooodzii... narysujesz nas? Jakis taki ladny rysunek - tak po przyjacielskuu... coooo^^ Zastanow sie :) Ale takto to super naprawde gites :)))))
Oby tak dalej... bo masz talent.

Anonimowy pisze...

ej... nie mam słów poprostu.... jestes WYBITNA ! tak trzymaj;**

urbanpl pisze...

w00t?!?!? BOSKIE! Tylko na trzech ostatnich usta mi nie pasują, ale to rzecz gustu... Ogólnie świetne, nie wiedziałem że znam taką genialną artystkę ;)

Anonimowy pisze...

sa genialne, przegenialne
co bym dala zeby tak rysowac

Bela

Anonimowy pisze...

cóż to dużo mówic widziałam je i już wyraziłam wszystkie słowa podziwu co do jdednego . To co umiałam powiedziałam, ale tego nie da sie wyrazić słowami:)

!!

Pakciu piękne:)

Anonimowy pisze...

mysle ze mój kometarz jest zbedny bo zadne słowo nie określi tych rysónków . GRATULUJE CI !
ja teraz nie chodze z wami do szkoly ( dla was dobrze ) i niebardzo wiem co i jak .
Widzisz warto odkryć swój talent ... niektórzy odkrywają go szybciej , inni potrzebują wiecej czasu , a jeszcze " inniejsi " dopiero po śmierci dowiedzą sie jak dużo znaczyli :(
i jak duży mieli talent który nie został odkryty a zmarnował sie bo codzienność nie pozwoliła na to

Aziala

Anonimowy pisze...

Jakby pani tzw " SZPARA "
plastyka ... xD
miała kogoś tak wybitnego jak ty to by chyba nosiła cie na rękach niestety ma tylko nas :D uzdolnionych inaczej :P

aziala

Anonimowy pisze...

Zajebiste =P

Anonimowy pisze...

Pakcia pięknie rysujesz:) trzymaj tak dalej i idź w tym kierunku bo amsz talent i to się liczy:)
Aleks

Anonimowy pisze...

jupi Pakcia ma talent :D ja tez tak chce narysuj mnie narysuj :D

Kaśka pisze...

już widziałam te rysunki i nawet się wypowiadałam na ich temat... ale zrobię to jeszcze raz... a więc są boskie... masz wielki talent... kurde powtarzam to co wszyscy... najbardziej podobają mi sie... nie no wszystkie mi się podobają :D

Anonimowy pisze...

dalszy brachol:)

kurcze,ale ci wszyscy slodza ^^
co jak co, ale nie znam sie na rysunkach. ladny to wydaje mi sie taki, ktory przypomina fotke na 12MPix`ach:)
no ale ta baba z medalikiem, albo to z dzieckiem spiacym na glowie czyjejs...jakies to dziwne takie, az niepokojace.przedostatnie az straszne...
fajnie, ze nie rysujesz zwyklych portretow, tylko takie innejsze cosik :)(heh, dawaj opisy;) ale z tego co cie znam, to mnie to juz nie dziwi :D

heh, czyzbym widzial Elizabeth?:D:D:D:D:D.... wiesz kogo jeszcze tam braqje...?:>

Anonimowy pisze...

Nie ni wymiatasz :D kurde gdybym ja miała taki talent ;P ... nie no super,brak mi słów.
Całuje;***
Becia

Anonimowy pisze...

Piekne Madziu, wiedzialam, ze masz talent, ale nie, ze AZ TAKI ;-)))
wszystkie sa piekne, ale rysunek z tancerka na tle cegielkowej sciany po prostu mnie urzekl :)
pozdrawiam serdecznie,
Dagmara (z kosciola;-))

Kazziz pisze...

gratz! nie wszystkie mi odpowiadają, ale - to powyżej pocałunkowego jest MEGA!
a przy pocałunkach brak "jej" udziału - nie masz praktyki...? ;)