niedziela, sierpnia 20, 2006

Przymierze

Żeby tego było mało, to gdy robiłam zdjęcia (poprzednia notka) tego ranka na szaro-różowym niebie ukazała sie przepiękna tęcza. Była ona podwójna, ale z przyczyn, jakie są zawarte w notce poniżej niestety na zdjęciu widac tylko jedną no i z tych samych powodów jakość zdjęcia nie jest za dobra.
Kilka dni temu dowiedziałam się jak to niezwykłe zjawisko powstało. Zgadnijcie w jakiej książce znalazłam te interesujące i prawdziwe informacje:>
Łuk mój kładę na obłoku, aby był znakiem przymierza między mną a ziemią. Kiedy zbiorę chmury i obłok będzie nad ziemią, a na obłoku ukaże sie łuk, wspomne na przymierze moje, ktore jest między mną a wami i wszelką istotą żyjącą we wszelkim ciele i już nigdy nie bedzie wód potopu, ktore by zniszczyło wszelkie ciało.
I Księga Mojżeszowa 9:13-15

Brak komentarzy: