piątek, maja 18, 2007

Zawias...

Iza i jej skarpetki:P A w tle mój pięknie posprzątany pokoik...
Mam nadzieje Zizu, że dotarłaś na plac Inwalidów na tych rolkach;D
Hipopotamy wymiatają ^^
Żeby Iza nie czuła się osamotniona w swoim zawiasie, dodałam też i moje baaardzo entujastyczne zdjęcie;P

Find me here
And speak to me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light
That is leading me
To the place where
I find peace again
You are the strength
That keeps me walking
You are the hope
That keeps me trusting
You are the life to my soul
You are my purpose
You're everything

Cudowna piosenka... [Lifehouse]

So Enjoy!! <><

9 komentarzy:

Kaśka pisze...

ooooo jakie fajne skarperki... eno ja też chce takie :)

Anonimowy pisze...

Nie wiem co powiedziec ...
fajne skarpetki z hippem ?
wybacz ... ale nie wiem co powiedziec i napisac

Anonimowy pisze...

rolki..?:>:D:D

Anonimowy pisze...

Te zdjecia sa przejawem ruchu dynamiki,energetymi!! To sa czasowniki zlozone podrzednie okolicznikowe dynamiki!!! COOOOOOO?? No dobra juz nie pierdole:P Fajne foty^^

urbanpl pisze...

Podpisuje się pod tym co napisał Prof. Kuba Ż., wyjątkowo ekspresywne! PS. Czemu wrzucasz swoje fotki w czarno-bieli? Przez to wyglądasz jak jakaś satanistka i jeszcze te smutne minki :P Następna fotka ma być kolorowa, w słońcu, z roślinnością dookoła ciebie i bezchmurnym niebem! Pozdrawiam!

Pakcia pisze...

Tak jest panie Urbanie:P

Anonimowy pisze...

Fajno ;)

Anonimowy pisze...

ŁOŁ zawias niezły :) Rolki lajtowo, troche mecza ale są spoko :) Dzięki :*

islabonita pisze...

:D:D żeby się nie czuła osoamotnioona w swoim zawiasie... smutne te zdjęcia jakieś :PP